be myself and i

sitter och diggar gamla klassiker med backyard babies! grymt sköna killar detdär alltså!

nu ska jag berätta lite om veckans händelse för er hade jag tänkt ^^
i måndags åkte jag till sthlm. jag träffade sofia och frida där, dem visade mig vart vi bodde och lite sånt.
sedan var det stadsrunda och lite shopping, en god lunch på jensens och sedan var det hem för att fixa sig inför kvällen och backstreet boys!

EMD för förband, haha herregud. det är verkligen skillnad på pojkband då och nu... men dem var väl helt okej att lyssna på en liten stund.
men när backstreet boys kom upp på scen. HERREGUD VA BRA DET VAR! alla bra låtar man kan tänka sig, blandat nytt och gamalt. men mest äldre låtar.... helt fantastiskt!
jag skrek så att min röst helt gick sönder. men det var det värt!
dessutom fick jag ta i nick carter när han sprang ut i publikhavet. meganice!

tisdagen spenderades också i sthlm. ännu lite stadsvandring, shopping och sådär. sedan var det 7 timmar hem på en buss... ganska segt, men det var ett billigt alternativ. och med massa tidningar, en ipod och trevligt sällskap kändes det riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0