guuud vilken vecka...

jag gör en veckoredogörelse bara för att ni ska förstå att jag har gjort massor med saker denna vecka, men fortfarande inte tillräcligt! :O

måndag: egentligen är jag ju ledig på måndagar, men idag blev det att träffa jonna, fiffo och anton för att öva inför våran dansredovisning nästa vecka. jitterbugg, lindy hop. herregud, det var mycket blod svett och tårar.
eftermiddagen spenderades på stan för att hitta kläder inför dansen, och kvällen spenderades på en danskurs i guldheden där vi fick spana in jitterbuggen.

tisdag: det var tänkt att jag och krille skulle träna idag... men det blev allt för stressigt! jag tvingade istället honom att ta en cykeltur, och så gick jag hem från skolan istället. skoldagen var lång, och det var mycket lektioner och mycket dans.
sedan hann jag med att sola solarium, åka in till stan och köpa en tåg biljett till sthlm (900 spänn, ENKEL VÄG!) rena rånet...  och slutligen åkte jag och krille hem till henrietta för att han skulle försöka fixa hennes dator.

onsdag: en helvetes massa pluggande idag! religion, projektarbete, livskunsap, svenska och så plugg inför ett försenat prov om första världskriget. yummie! och självklart en hel del dans...

torsdag: mycket i skolan, men idag var första dagen jag kunde slappna av LITE när jag kom hem.
åkte in till stan med älskling och gick på GAIS - Hammarby tillsammans med hans pappa och hans farfar :)
väl på ullevi träffade jag ingen mindre än michael marosan. haha, spännande att träffa sina lärare. nu kommer han mobba mig resten av terminen....


ah, men idag är det fredag och jag är ledig. jag har vart så stressad att jag har fått magkatarr, hela magen bara gör uppror mot mig. inte roligt alls!
ikväll ska jag ut & käka med jossan, och sen hoppas jag på en grym disneyfilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0