radiovideo

har suttit hela dan och pillat med vår spellista till studentflaket! dethär kommer nog bli bra! :) alla i klassen fick önska låtar, dessutom tar jag med sånnadär självklara som sommartider och studentsången helst med kobojsarna! haha.
dessutom har jag pluggat psukologi idag med.. visserligen ett par veckor kvar till provet, men jag orkade inte göra någon annan uppgift idag. så jag tog mig tid för att läsa 20 sidor socialpsykologi. sådär halvkul =/

igår var ingen bra dag... eller, den började förfärligt. massa att göra i skolan.
och när jag väl kom hem var det kaos hemma, och framför allt var det kaos i mitt hvud. megabråk med krille och allting blev bara fucked up.
men efter många timmar verkade allting lösa sig.
jag och krille gick ut & käkade, drack vin och hade det bara bra. det blev en mysig kväll och sexig natt.


men! nu ska jag snart rusa till joss för att äta middag :) ska bli gott.
sen blir det en grym kväll med svensson-svensson!

PS, jag måste lägga upp en härlig bild på mig och fia von lith från stockholmsvistelsen:

image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0