take me out!

vad har hänt sedan sist? jag har vart dålig på att blogga den senaste veckan. jag gör en liten lista, så ni får en kort summering!

boende och tågbiljetter är mer eller mindre fixade till stockholmsresan nästa vecka! det blir en härlig backstreet boys konsert tillsammans med sofia och frida :)


jag har vart på ett flertal jobbintervjuer, alla har inte gått lika bra. men nu hoppas jag verkligen på jobb hos telia i bredbandssupporten. för den intervjun gick riktigt bra, och det kändes väldigt lovande. bra lön, schyst jobb och grymt bra arbetskamrater.


i helgen var vi på fest hos en av krilles polare i olofstorp. riktigt bra fest, tills vissa människor stormade ur och det hela slutade med att polisen fick komma... herregud. det var trasigt porslin i hela huset. dessutom fick jag sitta o ringa i en timma för att få tag i en taxi. och inte nog med det! när vi kom fram till stan tänkte jag "bra, vi hoppar av här och tar den sista nattbussen hem, så sparar vi ett par hundra på taxin". såklart var klockan framställd en timma, så det var bara till att ta en ny taxi. x-antal hundralappar försvann på ett par minuter.

jag har bråkat ytterligare en gång med min familj, så nu tänker jag bannemig vara hos krille ett bra tag innan jag kommer tillbaka till sävedalen. förlåt, men jag orkar verkligen inte tänka på sånt. dessutom så har skolan kommit igång nu igen och stressen innan studenten är total! då orkar jag inte ha en massa bråk som föröstör.

idag ska klassresan betalas. det blir en vecka med världens bästa NS3 i budapest! dessutom hänger världens coolaste lärarteam med oss. christian och rickard :D <3

krille och jag har även kollat på en resa till sommaren :) det blir antagligen grekland! där har jag aldrig vart, så det ska bli riktigt nice :)

Kommentarer
Postat av: Morsing

ooh, Grekland är nice ^^. När ska ni dit i så fall?

2008-04-03 @ 11:01:01
URL: http://tana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0