fredag!

idag är det fredag! jag jobbar kväll.... men fredag är alltid fredag! woho!

igår var en riktigt bra dag! jag var ledig, så jag och krille tog oss en lång sovmorgon och sedan begav vi oss in till stan.
vi träffade carro, och först tog vi oss en sväng på åhléns där jag fick lite hjälp med nya produkter till min problemhy. allt tack vare min urgulliga kusin sara som jobbar där och alltid kan fixa roliga produkter till mig :) <3
efter shoppingen på åhléns drog vi upp till tribe, och jag fick äntligen bytt mitt smycke i tungan. köpte en strass-sten att sätta i, så nu kommer jag glittra vackert i käften!
och sen, det bästa av ALLT. jag gick till city tattoo och bokade min tatuering. det blir i mitten av november jag blir gaddad av tony. det känns hur bra som helst! ta gärna en titt på http://www.citytattoo.nu/

det var längesen jag använde min kamera - och det har vart dåligt med bilder både här i bloggen, men också självklart på min bilddagbok. det kommer bli ändring på detta! nästa vecka åker jag till grekland, och där kommer det bli massa fotande. och då kommer det mer bilder.


ledig i helgen! ska bli skönt.... blir en sväng till forex för att växla lite pengar och sådär iallafall :) så lite nytta tänkte jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0