i have a dream!

sedan vi såg mamma mia på bioduken för ett par veckorsen så lyssnar jag ganska mycket på soundtracket till den filmen. och ja, nu tycker jag till och med att pierce kan sjunga riktigt fint. eller har jag bara vant mig?

förrut kontaktade partillebo mig! de hade tre läenheter lediga som de tyckte kunde passa mig! en etta i jonsered, en tvåa i björndammen och en trea i postgången. trean i postgången vore ju rena drömmen! hyran låg på ungefär fem tusen. förhoppningsvis får krille ett jobb snart också, och då vore det verkligen en dröm. jag kan inte göra mer än att para hålla tummarna och hoppas!


ikväll är det match! :) det ska bli riktigt roligt. jag hoppas verkligen vi vinner nu och drar ifrån assyriska där i toppen!
heja öis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0