i kissed a girl

jag har bara haft jobbiga samtal idag.... det började med 3,4 e-post samtal som totalt drog ner mitt samtalssnitt. som tur är har jag fått en och annan vidarekoppling, så nu har jag ett snitt på ca 7 minuter efter 25 samtal. ändå helt okej! ^^
men usch. jag är trött på att jobba nu. jag vill bara på semester!
för att fördriva den lediga tiden och rasterna här idag har jag pillat med lite listor. som typ vad jag ska köpa innan vi åker till grekland, och vad jag ska hinna göra innan dess. hm.

och dagens låt är i kissed a girl med katy perry. egentligen är det en ganska patetisk text. men jag gillar den ändå! jag dansade för fullt till denna låt i helgen på personalfesten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0