lägenhetsvisning!

så nu var man tillbaka på jobbet. imorse var jag och krille på lägenhetsvisning på lägenheten i jonsered som jag blivit erbjuden! :) den var riktigt söt och mysig. inte direkt stor, men den duger ett tag! och så fanns det badkar! det är riktigt bra! då kan man lyxa till det lite extra, trots att man bor på 25 kvadrat!
men lägenheten är inte min än.... det var två andra som vart på visning, och en av dem verkade också jätteintresserad. så nu blir det väl lite krig. haha, jag vet inte hur dem går till väga för att välja. lottar dem? hm.


jobbar stägning idag också - men zsuzsa jobbar samma schema, så jag blir inte ensam här på supporten ikväll iallafall! :) och ikväll ska jag hem till krille. myspys!
imorn är jag ledig och då ska vi shoppa kläder. det blir nog freeport och lite så! snart är det grekland! fyfan va skönt!



lägenheten!

Kommentarer
Postat av: krille

haha jo, om den var så fin som på bilden hade jag blivit kär!

2008-08-21 @ 16:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0