lördagsgodis

det är inte många av er som går upp halv sju en lördagsmorgon va? men det kan jag tala om för er att jag gör.
imorse när klockan ringde trodde jag det var ett skämt. men, det var bara att gilla läget, kyssa pojkvännen hejdå och gå till bussen.
men jag blev ganska glatt överraskad när jag kom till jobbet. två stycken riktigt stora stadsnät har gått ner inatt, så alla, verkligen alla samtal som kommer är det bara att säga "tyvärr så har vi en driftstörning på ditt stadsnät, som berör flera tusen kunder.... det är bara att avakta under dagen, då tekniker är ute och jobbar på felet"
har hittills idag tagit 70 samtal, och har då ändå två timmar kvar innan jag slutar. det blir nog rekord idag!

just nu missar jag en match med öis. den är bara 200 meter bort, men jag får inte gå. buhu :(
men det gör inget.... för just nu leder ängelholm med 1-0. skit också!

efter jobbet idag ska jag vara med my! jag jobbar till och med över en timma för hennes skull. bara för att vänta in henne! sedan ska vi gå och fika någonstanns och mysa till det lite.
min kära pojkvän har valt att åka till varberg med killpolare och dricka öl. men! jag ska ha koll på honom. dessutom är jag glad att han gör något annat än att sitta framför datorn hela dagarna.

yay! nu står det plötsligt 1-1! heja öis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0