migrän...

herregud vilken migrän jag har! helt otroligt.... när jag kom hem igår hade jag fruktansvärd huvudvärk.
krille tog visserligen hand om mig och var mysigare än på länge.
men vad hjälpte det när huvudet dunkade som om det satt någon med hammare och slog mot huvudet.
och natten blev jobbig.... krille hade mardrömmar och flög omkring i sängen - och jag sprang mellan toaletten och sängen.

och idag har jag fortfarande migrän. men inte lika farligt! efter några citodon mår man ganska bra, men det känns som man går runt i en bubbla.
skulle egentligen har jobbat över ikväll, men jag orkar verkligen inte. så mitt schema är nu tillbaka ändrat till 16.30.
och istället ska jag slappna av, gå och äta med krille och sedan avsluta på en biograf framför sex and the city! (som jag fått gratisbiljetter till!)



ska nu fortsätta snacka med knepiga kunder som känner ägarna av telia.....  haha!

ikväll blir det nog lite biomys!



 


Kommentarer
Postat av: Remeeeeen

Hoppas den har släppt nu!

Mysig kväll med Sex & the City hörrudu :D

2008-08-25 @ 21:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0