sex and the city

igår bloggade jag inte, pga vissa omständigheter som jag inte vill ta upp i bloggen. men ändå. förlåt för dåligt bloggande!
jag fick dessutom en tråkig nyhet igår.... jag fick inte lägenheten :/ men å andra sidan kanske det var lika bra. den var på tok för liten! jag hoppas vi kan hitta en bättre, en fin tvåa eller så.

jag vill istället berätta om måndagen. efter jobbet så träffade jag krille i stan. vi tog först en liten shoppingrunda och fick köpt lite linnen och sådär. efter detta gick vi till chez och käkade hamburgertallrik. jag lyxade till det och drack självklart rödvin, men krille drack öl. vi satt där ett par timmar. träffade också isabel och jenny som var där :* himlans söta detdär två.
klockan blev halv nio, och vi gick till biopalatset. men det var ju en halvtimma kvar till filmen började, så istället satte vi oss på en grekisk restaurang på kungstorget och han dricka ytterligare lite vin och öl.
sedan var det iallafall dags för film! sex and the city. den var riktigt bra! jag gillar inte serien så mycket, men filmen var riktigt bra! jag är nöjd :)

sex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0