shopping!

åh igår var det shopping! dock var det shopping åt krille! vi var först på freeport - men vi hittade typ ingenting! eller jag hittade ju såkart massa underkläder i björn borg butiken som jag ville lyxa till det med - men nej! jag ska inte slösa mer pengar på det just nu.
näe men freeport var ingen höjdare. vi köpte ett par flippflopp till krille i adidas butiken som han kan ha ner till poolen och stranden. inte mer än så!
så vi begav oss istället till kungsmässan - och där gick det bättre! :D vi hittade ett par skitsnygga jeansshorts på zara som satt helt perfekt på krillepilles rumpa! och dessutom hittade vi skor på rea. så krille fick sin garderob rejält utökad såhär innan grekland!

när vi kom hem fick jag abstinens då jag inte köpt skor på flera veckor känns det som (ja, jag kan nog köpa hur mycket skor som helst)
så vi drog ner till kållered, som INTE har rubbet. men skor hade dem! så jag köpte mig ett par höga och vackra pums, ett par "tantskor" som krille sa.... skitsnygga kommer dem bli till hösten med ett par jeans till. sedan blev det ett par rosa tygskor också :) så jag fick mig också min dos av shopping.

gårdagskvällen slutade med mysig hemmakväll och film.
och jag är som nykär igen! jag hinner knappt gå till jobbet innan jag längtar hem till krille igen. <3
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jonna

Så härligt! :D

2008-08-23 @ 12:45:46
URL: http://disneydags.blogg.se/
Postat av: krille

puss på tantskorna ;)

2008-08-23 @ 12:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0