dan före dan!

23e december och imorgon är det julafton! har jag någon julkänsla? näe, inte ett dugg.
igår på liseberg fick jag lite lite julfeeling och så vann jag för första gången i mitt liv stjärnvinst på tobleronehjulet! men så fort vi kom hem så var julkänslan över... skittråkigt!

sitter på jobbet till klockan tio ikväll. har försökt få gå tidigare, men det verkar mer eller mindre omöjligt. trots att det inte är några kunder som ringer alls!
fram tills nu.... nu gick visst barnkanalen ner. så nu ringer det lite upprörda mammor. annars är det hellugnt!
men ändå får jag inte komma hem. det är illa illa! jag som vill hem till bingolotto och uppersittarkväll med krilleponken.
han har vart och köpt glögg, julmust, pepparkakor, lussebullar, ischoklad. allt!
men, det får väl bli nattmat då istället antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0