diamond dogs och så vidare

det har verkligen vart en kanonhelg! inflyttningsfesten i fredags var hur lyckad som helst! jag fick dit nästan alla mina otroligt underbara vänner, och lärde också känna ett par nya :) jag hade en såndär perfekt fylla! magdalena hade dock inte en lika perfekt fylla... herregud. men, det får hon själv stå upp för, och berätta om sen ;)
det blev iallafall en varm natt (läs:morgon) i sängen! både jag, krille och magdalena i min lilla säng. och på golvet låg alex och sebbe.
på lördagsförmiddagen när vi vaknade fanns det bara ett ord. bakfylla! det blev kebabpizza till frukost och till det glodde vi på tomten är far till alla barnen.
sedan försvann männen ner till stan, medans jag och magdalena blev lämnade med varsin disktrasa och dammsugare!
men lägenheten blev jättefin och städad.

frammåt lördagskvällen kom mamma och pappa på besök. pappa skulle hjälpa mig att få upp lite tavlor och sådär.
skitfint!
krille skulle ju jobba lördagsnatten, så jag sov faktiskt hemma hos mamma och pappa. det kändes lite konstigt. på ett sätt kändes det som om jag aldrig flyttat, och alltid legat hemma hos mamma och pappa på nätterna. men på ett annat sätt kändes det skitlängesen jag var där i mitt rum. trots att det bara är en månad sen!


igår, söndag blev till en början en slapp dag. mamma och pappa körde upp mig till lägenheten där jag fastnade framför datorn och the sims 4-5 timmar. sedan gjorde jag och krille söndagsmiddag när han kom hem. riktigt god!
därefter var det bara att put on some makeup och sätta sig på vagnen mot stan och till diamond dogs för att se andreas band SAI spela.
dock blev det en ganska lugn utekväll! ett par drinkar, spelningen (som var bra! dock hade jag lite svårt för sångaren) och sedan var vi på väg hem igen. somnade frammåt två tiden, och så var det upp i morse och sticka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Caroline

jaa han bor hos oss 24/7 buuhuu :( kul att det blev soft på diamond dogs :)

2008-12-08 @ 13:12:12
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nu är din länk fixad på min blogg ;) sorry for that!

2008-12-08 @ 19:16:53
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/
Postat av: Caroline

i norge ;) höhö

2008-12-09 @ 18:57:46
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0