grattis baby!

GRATTIS MAGDALENA PÅ 19 ÅRSDAGEN! och tack så hemskt mycket för igår :) det var en väldigt trevlig och mysig tjejmiddag med god mat och framför allt gott att dricka!
jag är ledsen att jag inte kunde följa med er ut på krogen efteråt, men som du vet... mitt jobb kallade klockan åtta imorse.
men det blir fler tillfällen!
konstigt nog har jag missat 2 fester och 2 utgångar denna helgen på grund av mitt jobb.... och jag som egentligen inte ens skulle ha jobbat denna helgen! varför bytte jag till mig det? jaja, så blir det ibland.

idag fyller som sagt magdalena år. hon fick sin födelsedagspresent kombinerat med sin julklapp redan igår dock. hon fick en gucci-plånbok (ja, hon höll på att svimma av lycka) och så fick hon ett presentkit från the body shop.
det är så roligt att ge bort presenter! nu när man är lite äldre är det faktiskt roligare att ge än att få.... jag önskar dock att min pojkvän kände så. han har inte köpt EN enda julklapp.... inte en enda! så jävla kass stil. men jag orkar inte lägga energi på det. menmen...
och appropå julklapp, bilden nedan här är ganska ironisk :D med tanke på tullverket liksom.
och nått annat som är ironiskt är att vi alla på supporten gått och inbillat oss att årets julklapp från telia till oss skulle vara var sin iphone (våra ledare fick det).... men istället fick vi i fredags höra att dem skänkt pengar till välgörenhetsorganisationer till samma värde som julklapparna skulle kostat telia.
så vi blev utan julklapp iår.... =/ men å andra sidan finns det dem som behöver pengarna bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0