imorgon smäller det!

och det smäller lite överallt! men mest på himlen av alla nyårsraketer.
imorgon är det nyårsafton! det har gått så jävla snabbt, helt otroligt.... det känns riktigt nyss som jag och krille skålade in 2008 tillsammans hemma hos oscar. och imorgon är det dags igen!
denna gång hemma hos magdalena tillsammans med henne och mina andra underbara vänner.
visserligen känns det hårt i hjärtat att joss inte är hemma och kan fira med oss. hon, jag och magdalena är ändå den oslagbara trion! <3

men det kommer bli en underbar nyår iallafall, det vill jag lova! krille och sebbe har vart på systemet och storshoppat hela dagen. och nyårsraketer!
efter jobbet här nu ska jag och tjejerna bort till ica focus och köpa all smaskig mat! :)








gott nytt 2009!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0