juldagen, och vad gör jag uppe?

klockan halv åtta på juldagen ringer min väckarklocka! den dagen på året som är den största vilodagen, och den dag då allting är stängt. allting förrutom telia bredbandssupport. och vem jobbar där? jo jag...

julafton igår! det blev riktigt bra tillslut! gick dock förbannat fort. nu är julen över känns det som. och snart är det nytt år, och vår, sommar.... sen är det snart jul igen.
men för att återkomma till gårdagen. dagen började med att jag, krlle och zäta (vår hund) åt en mysig julfrukost. därefter var det bara att duscha, klä på sig och slänga på en massa makeup.
sedan var det dags att åka. in med hunden och alla klappar i baksätet, och hem till mina föräldrar. tog vägen om allum och panikköpte de sista julklapparna på åhléns.
väl hemma hos mamma och pappa fanns även en del släkt. vi tittade på kalle anka, drack glögg, åt massa julmat och fick alltså rekordmånga julklappar! vi räknade det till säkerligen över 150 stycken!
jag och krille fick otroligt mycket saker tillsammans till vår lägenhet, och jag kan inte minnas allt. men blandannat en smörgåsgrill, massa fina köksprylar, en ny matta och en massa presentkort överallt på IKEA, ALLUM och SF-bio.
och vet ni vad jag fick? 2 biljetter till håkan hellströms konsert i partillebohallen! mamma hade suttit utanför och köat. dem var jävligt svåra att få tag på. tog slut på några minuter. så om någon av mina vänner vill köpa en av dem och gå tillsammans med mig (ruskigt bra platser) så säg till :) 21 februari är det iallafall!

sen fick jag en underbar julklapp av min pojkvän - men jag vill inte avslöja än vad det är!
men det var något som jag verkligen längtat efter och blev riktigt glad för :)



berättar mer om min julhelg sen! puss!

Kommentarer
Postat av: My

Du och jag = HÅKAN!

2008-12-26 @ 17:38:15
URL: http://beforesixteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0