lucia!

jag är ledsen att jag inte bloggade igår. men igår var en mycket händelserik dag! jag var ledig, men ville ändå gå upp i rimmlig tid. så jag satte klockan på halv elva. jag vaknade kvart i ett. krille hade självklart stängt av väckarklockan.
jag flög upp ur sängen och drog krille med mig. då var det dags att dammsuga, plocka iordning och fixa, för 15 minuter senare skulle mamma komma upp tillsammans med mormor och majbritt för att se vår lägenhet.
men det gick bra! vi hann få iordning i lägenheten, och jag han till och med duscha innan dem kom.
det blev lunch/fika och jag fick massa beröm för mitt fina pyntande i lägenheten!

därefter åkte vi in till stan jag och krille, och blev hämtade av krilles pappa och syrra.
vi begav oss till deras farfar och hälsade på. riktigt mysigt! kålpudding, pepparkakor, lussebullar och självklart idolfinalen! skönt att kevin vann! han var en värdig vinnare. alice var bara en gnällspik!
men nu väntar jag på skivkontraktet med lars. han var den verkliga idolen!



idag är det lucia! har sovit till klockan kvart i ett. men vafan, jag är ju ledig! dessutom ska jag på julfest ikväll med jobbet! jävlar, jag ska vara riktigt snygg och riktigt full hade jag tänkt ;)
nu ska jag få upp krille och äta lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0