system of a down

vägen till jobbet idag var seg. jag hade två påsar att bära runt, och en plastgran jag köpt för att pynta mitt skrivbord lite.
som tur va hade jag system of a down i öronen och dessutom sittplats på vagnen.... livet hade kunnat vara värre, eller?

att hänga ut folk i bloggar är roligt, fråga bara carros lärare! (enbyggtjejs.blogg.se)
nu tänkte jag hänga ut min pojkvän. jag blir så irriterad ibland va! han har vänt sitt dygn totalt, och även jag blir drabbad. men som inatt. jag visste att jag skulle upp tidigt, så redan vid halv tolv, tolv började jag förbereda mig för att lägga mig. men sedan blev det ändå en timma framför OC.
sedan gick vi o la oss. men nej, då ville inte krille sova så då skulle han upp och spela istället. sedan kom han och la sig igen vid tre-halv fyra och jag kunde äntligen somna om. sen gick det kanske en halvtimma sedan var han uppe framför tvn igen. så när min klocka ringde sju imorse satt han fortfarande kvar framför tvn. fattar ni eller? när jag går upp klockan sju sitter han kvar framför tvn... SEN går han och lägger sig.
ibland skrämmer tanken mig att han inte vill sova brevid mig och att det är därför han har sånna "sömnproblem".... men jag kanske oroar mig i onödan?

btw så var julfesten i lördags grymt rolig! tänkte lägga upp lite bilder sen :)
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha jaa jag ska börja skriva ut efternamn...

2008-12-15 @ 14:33:57
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0