alla hjärtans dag

idag är det alla hjärtans dag!
en dag som kunde startat mycket bättre... men som tur var blev det en underbar eftermiddag och en underbar kväll.
kärleksmiddag på donken ;)
sedan blev det geléhjärtan, chokladhjärtan och jordgubbsvin! så nu sitter vi här med varsin dator och bilddagbokar med alkohol i blodet.
faaast, det är inte så illa som det låter. vi ska titta på film och mysa om en stund!

image50


igår var vi i danmark. det var hur mysigt som helst! :)
båtresan dit var mysig och rolig. dock gjorde jag av med lite för mycket pengar på att spela... men, å andra sidan. hur ofta gör man det?
i fredrikshavn var vädret helt otroligt! det var skitvarmt, och det hade lika gärna kunna vart en dag i maj.
dock skulle vi spendera 8 timmar i en stad som har EN, jag lovar, EN gågata... efter en timma hade man sett ALLT. så tjaa, vi satt på lite olika bänkar.
sedan käkade vi middag på en restaturang där typ alla svenskar äter middag. servicen var ritkigt kass, men maten var god!
med mätta magar vandrade vi och köpte sprit som jag smugglade med hem...
hemresan var inte lika rolig... jag gjorde av med minst lika mycket pengar som på dit resan... men FAN va  långsamt tiden gick. 4 timmar känndes som en evighet.
tur att jag hade min prins med mig <3
jag älskar dig christian fridén, och det tänker jag alltid göra. du och jag mot världen!


image51


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haft en bra allahjärtansdag? :)

2008-02-14 @ 23:07:12
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hoppas din alla hjärtans dag vart bra:D

2008-02-14 @ 23:36:54
URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0