en stor chailatte, tack!

dagen började med frukost på espresso house. med en stor chailatte....
sedan gick jag en sväng i stan. när det var dags att ta bussen till skolan köpte jag med mig.... en stor chailatte.
väl i skolan var det helt okej. övade lite sånger inför musikalen, och så hade vi boksnack i svenskan. doktor glas. jag är så glad att jag är färdig med den boken nu va! dessutom fick jag beröm för att jag verkade "påläst och säker".

efter skolan åkte jag in till stan. och vem träffar jag på bussen om inte JOSSAN? :D halelujah moment liksom!
vi gick till espresso house o tog oss en fika. chicken bacon macka, och så.... EN STOR CHAILATTE!
den tredje innom loppet av ett par timmar.
men gud va roligt det var att träffa joss igen :D <3 åh, vi hann inte prata igenom allt. så det får bli en heldag i helgen sen ^^ jag längtar som fan.


nått som jag inte längtar efter är att jag egentligen NU måste sätta igång med mitt historiaarbete.... jag har inte ens börjat och det ska vara klart imorn. det känns väl sådär. dessutom är jag deppig.... och hungrig.
äh, jag slutar skriva här innan det blir för meningslöst.
puss!

Kommentarer
Postat av: Morsing

Haha, det verkar som att det var väldigt få människor som hade börjat med historiearbetet igår alltså... Alla är vi omåttliga tidsoptimister verkar det som, eller helt enkelt typerna som sparar allt till sista minuten :).

2008-02-28 @ 11:52:41
URL: http://tana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0