Life is a Roller Coaster

nu är jag hemma... hemma i mitt hem i sävedalen alltså.
spelar roller coaster. det låter töntigt, men åhnej. det är riktigt roligt! man blir dock lite beroende, och det är inte bra. men ändå!

imorn fyller jag år! 19 år... det är en ganska meningslös ålder. ungefär som att fylla 17. det är också meningslöst.
fast, jag är ett år närmre systembolaget. fast... det känns ganska patetiskt att säga så. och som en barndomsvän sa till mig på bussen idag. det är fan så mycket billigare att köpa smuggelsprit. och det är det ingen åldrersgräns på...

nä, dags att springa ut till bilen och hämta min telefon... jag lyckas alltid glömma den där. precis som någon annan jag känner.image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0