och så blev historian klar

yes, äntligen.... historiaarbetet är klart och är nu på väg via mail till michael marosan! det känns bra att lyckas lämna in någonting i tid. hm ^^ arbetet blev på 3 sidor... hade nog kunnat skriva mer, men jag är ändå ganska nöjd såhär. koloniseringen i indien var väl inget jag älskade att skriva om heller.... menmen.
orkade inte ta mig till skolan idag... dåligt av mig, jag vet. men denna dag känndes så jävla onödig, dessutom sov jag riktigt dåligt inatt. jag hade inte orkat.

idag borde jag ta tag i massa saker. men jag orkar inte. förhoppningsvis har jag lite pengar så jag kan åka till siba och köpa en ny datorväska.
sedan skulle jag behöva köpa löshår inför håruppsättningen till balen... men jag vet inte. det känns så avlägset på nått sätt.
och så är mitt clinuque-set slut.... men att köpa ett nytt går på över tusen spänn, och det är bara två månadersen jag gjorde det sist. får nog tjata lite på mormor, hon brukar erbjuda sig att betala sånt om min hy blir bättre, och om hon ser resultat. vilket man gör med dessa lyxprodukter!
studiebidraget, när kommer det? imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0