rockbaren och sådär

var ute med emma igårkväll! det var jättetrevligt, och framför allt väldigt mysigt... jag har saknat att ha sånna stunder med dig!

vi började på rockbaren, där min farbror för övrigt jobbar! :) egentligen var det 20år i dörrn, men vi kom in ändå. vakten tyckte nog att vi var extra söta.
väl framme vid baren visste jag inte om magnus skulle känna igen mig (min farbror). jag hade bara hört rykten av min pappa om att han jobbade där.
när det var min tur att beställa frågade jag lite diskret
"ursäkta mig, men vad heter du?"
...
han tittade på mig och...
"herreguuud! det är ju du! LISA! dig har inte jag sett sedan du var en meter lång och sprang omkring med en bandspelare i ena handen och sjöng... gud va roligt!"

vi fick det vi hade beställt, och slapp betala nånting. så vill man ha en gratis kväll på krogen vet jag vart man ska gå nu! ^^



efter rockbaren yrade vi runt på lite olika ställen... bla. flame, men det var ganska skabbigt där efter en stund. det fanns bara EN fungerande toalett och den hade såklart någon spytt ganska rejält på. hm.
kvällen avslutades iallafall på donken, och det var skönt. milkshake och cheeseburgare!



puss emma, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0