snart...

... ska jag gå till skolan.
åh, denna morgonen har jag kommit på så mycket saker som jag inte skulle klara mig utan.
jag gör en snabb liten lista:

  • min pojkvän
  • mina vänner (speciellt vissa... som jossan! henne har jag saknat!)
  • min saltvattensspray
  • choklad...dessvärre ska jag leva utan den nu för att komma i balklänningen...
  • min kamera
  • min laptop. det är fan ett mirakel att jag klarat mig utan den innan!
  • och såklart min mobil.... sms = livsviktiga
  • sune! världens bästa katt... vad ska jag göra utan dig sen?

idag efter skolan blir det tribe! måste byta stav i tungan... och så tänkte jag passa på att köpa nytt smycke till tragus! yeeesh.
förresten. jag har färgat mitt hår! guldblondt, med platina slingor! ^^ så nu är jag inte lika gråhårig längre....


ja såhär känner jag idag.
image59



Kommentarer
Postat av: jossan

jättefint hjärtat!

2008-02-27 @ 13:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0