göteborg är kallt, jag vet...

detta har vart en ganska meningslös dag med mycket skrik, bråk och gråtande.
jag åkte ner till allum och köpte mig ett par stövlar i tröst. bättre än så blir det inte.
kvällen har spenderats framför tvn. det blev lite svenska b-filmer. "underbar och älskar av alla" och "se upp för dårarna"... nåja, dom duger om man är ensam en lördagskväll och det närmsta social kontakt jag kommer är ett par sms.
men, vissa helger ska visst vara såhär.




nu blir det en natt med tröst av navid modiri!

Kommentarer
Postat av: Remina

Alltså, jag vet inte ifall det är utgång för Emelie och Michaels skull. Men på torsdag är det Sticky iaf =)

2008-01-21 @ 21:58:15
URL: http://remi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0