MC mässan

jag har inte bloggat på ett par dagar... det beror på att jag bott hos min pojkvänm, och hans modem har pajat för typ 4e gången i rad detta året.
nåja, vi har gjort en del nyttigt denna veckan. vi har simmat (såklart!) och så har vi bytt rum med krilles syrra. flyttat alla möbler, saker, kläder och skit till källaren istället.  men jag är nöjd, det kommer bli riktigt fint! lite foton och sånt på väggarna så är det perfekt. har ju fått egen toalett nu också! :D

har vart på MC-mässan idag också. så nu tänker jag bli en cool kvinna och ta mckort ;) haha. åh, en fyrhjuling hade jag velat ha också... eller en rosa vespa. fan. jag måste nog bli rik först!

fredagskväll nu. ska snart åka in till stan & gå på bio! i am legend.
första raden uppe på balkongen. riktigt bra! WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0