ensamt?!

herregud, jobbar öppning på jobbet nu. var här redan 07.30! det ni! är det något som ni skulle orka? hm, näe. tror inte det!
men det är en ganska lugn morgon... inte tagit mer än ett par samtal än så länge.
det tråkiga är att jag typ inte har NÅGRA jobbarkompisar här. alla jag brukar umgås med jobbar kväll idag. ><
menmen! kväll hade jag inte velat jobba idag, för ikväll ska jag på kent & thåström! riktigt häftigt ska det bli. jag är taggad!
igår kväll hade jag packat ner allt i kameraväskan, och allt var klart. men så fick jag ångest imorse när jag vaknade.
tänk om det blir som när jag skulle på kent sist? "dendär kameran får du inte ha med dig in". det är ju inte värt att behöva åka hem och lämna kameran, och dessutom missa typ halva konserten.
så systemkameran fick stanna hemma idag :'/ lite sorligt är det. men jag (och ni!) får nöja er med vanliga digitalkamera-foton. kanske inte blir så många foton överhuvudtaget. för ikväll ska jag hoppa, dansa och bara njuta av mina älskade favoritband.


krille ska förövrigt skaffa sig ett pass idag! jag hoppas att han rakar sig innan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0