godmorgon!

idag ringde klockan 05.55! herregud, så tidigt har jag inte gått upp på flera månader.... jag jobbar ju mest kvällar som ni vet!
herregud, ögonlocken var verkligen tunga. inte många timmars sömn där inte! ><

jag sov dock i min svärmors dubbelsäng inatt! det var riktigt skönt....
anledningen till det var att igår efter vi hade vart med PE och gänget på bilträff i sisjön ville krille hänga med hem till honom och spela. jag skulle dock upp och jobba klockan sex, så jag kände att jag inte riktigt kunde hänga med till honom så sent...
som alla vet är jag jävligt rädd för att vara ensam! speciellt i skogen i kållered. så först låg jag hemma och försökte kolla på tv. men det gick inge bra, och jag kunde verkligen inte släppa tanken att jag var helt ensam hemma.
carro var med kompisar, krille var hos PE och marie jobbade natt.
runt tolvtiden blev jag dock megatrött, men jag ville inte gå ner i källarn till vårt rum och lägga mig.
så jag tog alla fyra hundarna och kröp ner i min kära svärmors säng! då kände jag mig ganska trygg och det var riktigt mysigt.
fast jag kunde inte somna! nejdå.
som tur va blev krilleponken inte allt för sen, han var hemma runt ett. dock så spelade det ingen större roll, för jag kunde fortfarande inte sova trots att krille låg brevid mig.
för då kom istället carro hem med ett par kompisar, och det var ett himla springandes i dörrarna hela tiden ;)
jag tror jag somnade runt halv tre, kanske tre. och så gick jag upp igen sex! herregud.

nu sitter jag på jobbet, en hel del köer nu på morgonen.... vem ringer in till en bredbandssupport klockan åtta på morgonen då? hm.
i eftermiddagen ska jag till en gynekolog! jippie, jätteroligt! och sedan om vädret tillåter blir det antagligen bad nere i halland. åsa strand kanske ^^


solen

Kommentarer
Postat av: Caroline Rullgardin

Aw gumman! förlåt förlåt!

2008-07-10 @ 14:34:22
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/
Postat av: Remina

Det är typ Adde, Danne, Ellen, Ida, Karin, Michael, Ettan... Häng på om du vill :) Det är bara att ringa! Puss

2008-07-11 @ 20:40:44
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0