malaco truly

idag har jag vart ledig! riktigt skönt... sov till halv ett. sedan har städat och vi flyttat upp alla saker till krilles (och mitt!) nya sovrum på övervåningen.
kvinnan som ska hyra undervåningen ska flytta in i helgen, så nu var det dags att flytta upp alla saker igen.
men men, det blev riktigt bra :)

nu är det fredagskväll, och vi ligger inne och glor på helt meningslösa tvprogram. men det är riktigt skönt! och med tanke på att jag jobbar i helgen och hela nästa vecka behöver jag varva ner lite.
så nu är det en påse malaco truly och coca cola som gäller!

förresten så måste jag säga att det är grymt töntigt att köa för att få en iphone :O herregud, den har funnits på marknaden i ett år. om man nu  är så desperat eftter den så att man måste köa, varför har man inte kostat på sig att köpa hem en ifrån USA istället? så hade man kunnat ha den för ett år sen liksom? dessutom är den mycket billigare där.


nu ska jag inte klaga mer! nu ska jag krypa upp hos min pojkvän i soffan! :)

Kommentarer
Postat av: josefin

saknar dig! har uppdaterat bloggen dock sa ga in och las om mitt londonliv! ;) <3

2008-07-11 @ 21:31:43
URL: http://thejelliclecat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0