sådärja...

har vart på lite möte med min chef nu. dessvärre var det inget jätteroligt möte :/ eller, det beror på hur man ser det.
han är jättenöjd med mig, och tycker jag är en helt underbar tjej och han tycker jag sköter jobbet kanon!
så det är ju skitbra, och jag kände mig riktigt stolt.
men sen kom den tråkiga delen... telia har för tillfället anställningsstopp, och många av oss sommarvikarier kommer inte att få stanna kvar till hösten.
min chef lovade mig dock att göra allt han kan för att få mig kvar här, men det finns verkligen inga garantier.
och som det ser ut nu så jobbar jag till 31 augusti. sen går jag hem och är tillbaka på ruta ett. då blir det arbetsförmedlingen, och så får man väl börja söka bidrag. inte SÅ roligt. så alla, snälla. håll tummarna för mig att jag får jobba kvar här i höst!


för övrigt vann öis med 8-1 igår! och egentligen hade jag tänkt åka med och se matchen eftersom jag var ledig.... men så blev det inte, och jag missade allbäcks comeback ;) men! det var ju bara en träningsmatch. på onsdag gäller det på riktigt! allsvenskan 09, här kommer öis!


förresten.... frukostbuffén på telia har aldrig vart så god som idag!




öis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0