shopping!

idag blev det lite shopping!
jag, krille och carro tog bussen till stan i förmiddags :) efter en promenad längs med avenyn tog vi en fika på condeco i passagen! mh, ciabatta med ost, skinka & örtdressing! helt otroligt gott!
sedan blev det lite klädprovning på gina tricot och H&M. men nej! det var inte syftet med stadsturen. utan skor!
så vi gick ner till nordstan där jag irrade runt i desperat jakt på skor.
efter många om och men hittade jag tre par som jag är riktigt nöjd med!
ett par ballerina, ett par tygskor och ett par finare sandaler! och fler skor blir det när jag får lön på fredag.... och då ska det även inköpas lite klänningar och smink! yes!


skor

dagens inköp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0