disease

idag är det fredag! och jag är ledig! :D dock jobbar jag i helgen... men ändå! idag är jag ledig och jag ska njuta :) det ska bli lite shopping med krille. har bilen idag, så det blir att åka runt lite överallt ^^

sitter just nu & lyssnar på the ark! vilken nostalgi... in lust we trust albumet! herrejösses, riktigt bra!
ola salo, i still love you!

the ark


And if there is disease in you
I want to have that disease too
'Cause I want everything
That is inside you
If there is disease in you
I want to have that disease too
'Cause if you'd die
Then I should die beside you

Kommentarer
Postat av: Lisa

Håller helt med. The Ark är bra !

2008-06-27 @ 21:13:42
URL: http://niosekunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0