godmorgon!

tyvärr blev det inget godnattinlägg igår. förlåt! men jag var hemma sent och ja... med min allergi ville jag bara smörja in hela kroppen och sedan lägga mig.
dock har jag världens sötaste mamma. när jag kom hem så hade hon köpt en jättesöt liten klänning från gina tricot till mig. den är blommig (som alla andra klänningar jag köpt på senaste....) helt fantastiskt söt iallafall :)
och på tal om det. jag nämnde i mitt tidigare inlägg att jag inte unnat mig nått roligt på senaste. jag kom på en sak! jag köpte ett par skitsnygga sandaler runt midsommar där. så lite har jag unnat mig ändå!

snart ska jag rusa ner till tåget... ännu en dag på telia väntar. och en kväll. har jag otur blir jag kvar halva natten ;)






btw, när lönen kommer blir det en ny fräsch D&G-klocka!

D&G

Kommentarer
Postat av: sofia

haha cool klocka ;D

2008-06-26 @ 12:09:32
URL: http://ffian.blogg.se/
Postat av: sandra

fett cool klocka ;)

2008-06-27 @ 14:21:11
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0