på jobbet

nu sitter jag här på jobbet igen.... fast jag mår mycket bättre idag :)
nu har jag istället mensverk, men jag antar att det är något jag får leva med.
det hände lite tråkiga saker för krille imorse. så egentligen är allt jag vill bara att få komma hem, krama om honom och få honom att förstå att jag ställer upp för honom i vått och tort!
jag tror jag övertygade honom om det förrut. men ändå! om du läser detta under dagen: du är aldrig ensam, och allt kommer att ordna sig. sålänge vi har varandra går allting!

som jag pratade om igår så ville jag unna mig lite lyx. en kvart innan affärerna stängde svepte jag ner i k-center och in på kicks. köpte mig ett nytt diornagellack, som FAKTISKT verkar riktigt bra. hurra!
unnade mig också ett nytt nagellacksborttagningsmedel (lååångt ord) som skulle vara riktigt skonsamt för naglarna!
på kicks var det dessutom rea. så det blev ytterligare en produkt! en hårinpackning som var väldigt dyr innan. på rean var den fortfarande dyr, men mer överkommlig :)


nu ska jag svara på lite sura kunder här igen!
vi hörs av senare!

Kommentarer
Postat av: Josefin

tack lisa :) jaa, jag tror det men allt börjar bli så verkligt! klart du måste komma, det är ett måste! you and me (L) jag vet inte hur det är med dator, de kanske har på klubben så man kan låna eller så. vi får väl se, annars får jag väl gå till nåt internetcafé :) puss

2008-06-30 @ 16:50:59
URL: http://thejelliclecat.blogspot.com
Postat av: Remina

Haha, ja det är mycket möjligt. Göteborg är trots allt deras hem ;) Men det var grymt kul att se dem i vilket fall. Fan vad soft jobb du verkar ha förresten :) Hoppas det ordnar sig med Krille, vad det nu var. PUSS

2008-06-30 @ 21:16:56
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0