spelberoende

efter en skön helg så var det dags för jobb igen... jag trodde det var ett skämt när klockan ringde imorse. och regnet stod som spön i backen! krille var tvungen att gå upp klockan sju för att köra ner mig till tåget... i det där vädret kan man ju knappast springa liksom.
näe usch.

helgen var som sagt lugn och skön! mestadels... det var fotboll, hyrfilm och pizza som gällde. precis vad jag behövde! nu klarar jag nog av ett par dagar till på bedbandssupporten. sedan kommer ju midsommar! :) vi är ett gäng som tänkte grilla. kanske vid en sjö om vädret tillåter. annars får det nog bli lite festande hemma hos krille :D mjau.


btw, publicerar en snygg bild på mig och henrietta! sköna studenteeeen :D
på studenten! champagnefrukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0