ännu en kväll avklarad

och så var ännu en musikalkväll avklarad. jag har ont i hela kroppen... framförallt i benen. ni som sett föreställningen vet liksom varför.
denna kväll gick allt bra, inga missar och jag är riktigt stolt över min klass när man hör folk säga att "ååh, det känns som att vara på riktig teater" eller när folk frågar "vart har ni hyrt in musikerna?" och dem inte förstår att musikerna är våra klasskompisar.
det tråkiga med publiken idag var att den var lite off... inte mycket applåder. det känndes lite som en dagsföreställning faktiskt. menmen! vi tjänade ju iallafall pengar, och vi har riktigt roligt på scen ;)

image66

imorn blir det sista musikaldagen. och sista kvällsföreställningen. men den kommer bli kanon! min familj kommer, krilles familj kommer, jag har massa vänner som kommer och framförallt hoppas jag att det kommer lite journalister. efter den föreställningen blir det restaurang med hela klassen. sedan är det funderingar på sticky också. men njae, jag tror jag kommer att vara megatrött och istället åka hem och mysa.




Kommentarer
Postat av: Jossan

vi ska med ut! kan vi inte ses på krogen? så kan vi dela taxi med ;)

2008-03-12 @ 22:08:05
URL: http://thejelliclecat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0