hipp hipp hurra!

idag är det min storebrors födelsedag! 25 år... shit, han är riktigt gammal nu. gubbjävlen! ^^
jag, linus och pappa kom precis hem. har vart och käkat på indisk restaurang! riktigt god mat... lammkött!
och så har linus fått sitt paket av mig! en jävligt snygg brunrutig jacka! hoppas att han gillade den... men det verkade så iallafall!

har haft två spelningar på allum idag. det gick helt okej! inte lika mycket publik som jag hade hoppats, men ändå.
partilletidningen gjorde en lång intervju med mig, så jag hoppas att vi får lite publicitet där.
dessutom ska jag till radiohuset och vara med i P4 på måndag. dom ville också göra ett repotage om våran musikal! ^^


näe, nu ska jag vara lite social med broder och fader. sedan blir det myskväll hos jossan! <3 love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0