i lågornas sken

musikalveckan är över... det känns lite konstigt! något man snackat om och arbetat med och sett fram emot i tre år är bara över. borta! avklarat! men det är ganska skönt också... nu gäller det bara att skriva en bra rapport så är det nog MVG i både scenisk gestaltning och i projektarbete.
efter sista föreställningen i torsdags var hela klassen och lärarna på hard rock café. grymt goda hamburgare, och grymt dyr alkohol! därför blev det inte så mycket festande... men ändå! det var riktigt trevligt!

festande blev det där i mot i fredags hemma hos morsing i hennes gigantiska lägenhet mitt i vasastan! :) så jävla snygg, jag blev galet avundsjuk. när jag blir rik ska jag också ha den lägenheten alltså...
det var en grymt skön kväll med skönt folk. skittrevligt verkligen, tills vissa människor spårade ur totalt.
menmen!

och igår då var det melodifestivalen. final och allt! jag, joss, krille och hans familj satt bänkade framför tvn med massa godis och snacks. jag ringde och röstade som en dåre på nordman! men vad fan händer? charlotte perelli tar hem skiten :O hon är en beeeaatch. dessutom får jag megakomplex när jag ser henne. hon väger under 50 kg. är det meningen att man ska se ut så som hon gör? isåfall ska jag börja svälta mig lagom tills bikinitiden är inne tror jag...
näe! fan heller. nu blire kebabpizza med vitlökssås!

Kommentarer
Postat av: krille

haha :D naaw lilla gumman!
men kebabpizzan kommer bli riktigt god strax :)

2008-03-16 @ 17:38:59
Postat av: Morsing

Hahahahha, jag kan gissa vad du menar med "tills vissa personer spårade ut" :P

2008-03-21 @ 18:21:58
URL: http://tana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0