snökaos!

igår var jag, krille och zäta på hönö. det  var så fint väder, den lilla snön som fanns kvar låg och skimmrade på marken. solen sken som aldrig förr, och det kändes som att våren var på väg tillbaka igen.
jag fick riktigt fina foton. jag ska fixa till dem lite, sedan ska dem tryckas upp på fotoduk.

när vi åkte i bilen hem i går eftermiddag började det snöa, och senare frammåt kvällen blev det mer eller mindre snökaos! här hemma i kållered kom det säkert 20 cm snö! och inte nog med det. nu snöar det på som fan igen! innan dagen är slut är det säkert en halvmeter snö ute...

jag ska hem till sävedalen idag. det känns lite konstigt! jag har inte vart hemma på flera veckor. förrutom under musikalveckan, men då var jag hemma o sov, inte mer. dessutom var jag aldrig ensam.
nu ska jag åka hem, utan krille. det känns konstigt, men jag får väl helt enkelt vänja mig.
pojkvännen ska lana, och själv tänkte jag ha lite underbar tid med joss och sådär. det blir filmkväll tonight, och imorn hoppas jag på stadsbesök och solarium. <3 lövely.



image69




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0