nu eller aldrig

var på släktkalas igår med krille och hans familj.
riktigt trevligt! vi käkade god mat, underbar tårta, spelade kubb (jag och tjejerna vann!) och ja, vi hade bara trevligt. haha, det blev dock lite för mycket drinkar kan jag känna så här i efterhand.
men det var en rolig hemfärd med sång och posebiler med svärmor bak i bilen ^^
men jag vaknade med otrolig huvudvärk imorse... riktigt jobbigt. bakis? ehm, jag? okejdå...
har legat ute i solen nu under förmiddagen och försökt att återhämta mig lite.
pepsi max, alvedon och en mjuk kudde ute på gräset gjorde nog susen.
det blir inte sprit på ett bra tag nu alltså! eller... i buddapest kanske det blir en del supande ><
bara en vecka kvar nu! sen är det buddapest med världens bästa klass! NS3! :D det ska bli riktigt roligt... och dan efter vi kommer hem är det balen, och sedan är det STUDENTEN! aah, underbart.

ikväll ska jag och älskling på bio :*
vi ska se "nu eller aldrig". den verkar riktigt bra! och filmer med jack nicholson brukar ju vara riktiga höjdare!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0