sång i buss på villovägar 2008

sitter självklart och lyssnar på håkan denna söndag...
har pluggat, och tänkte snart fortsätta! har blivit klar med romananalysen. eller låter 1½ sida rimmligt? kanske borde jag slänga på ytterligare lite smaskiga detaljer

vad hände igår då? charlotte perelli som var tippad vinnare. och så lyckades hon inte ens ta sig in på top 20 placering? haha, viket misslyckande! näe, jag säger då det. spanien eller frankrike borde ha kammat hem segern!
var som sagt hos jonna och tittade... det var väl helt okej! synd att inte hela klassen var där! jag saknade vissa bitar. som typ jeanettekotlett och morsingkorsing!
jag fick iallafall skjuts av anton dit och hem, och det var tur :) för när jag kom hem låg både mamma och pappa helt deckade i sängen med tvn på högsta volym... trots det sov dom hårt som fan!


var förresten med mamma på allum imorse! köpte ännu en till studentklänning som jag ska ha på kvällen, på studentfesten! jag antar att min vita klänning som jag har under utspringet och på flaket kommer bli både svettig och fläckig.
så nu har jag köpt en rosablommig kvällsklänning :) jättesöt, jag såg ut som en liten docka! sommarkänslor alltså!





JAG ÄR KÄR I EN ÄNGEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0