sjung om studentens lyckliga dar!

jaaa, snart är det dags. STUDENTEN! på fredag är skolan slut! forever! ska bli så jävla roligt :D
somsagt, kom gärna på min studentmottagning! jag vill ha så mycket folk som möjligt här! gratis skumpa och allt!

idag i skolan så träffade vi NS2 för att ge dem lite tips och råd inför deras musikal nästa år... och då insåg jag hur lite tid jag har kvar med min klass. 4 ynkliga dagar! åh jag måste verkligen passa på att njuta fullt ut!
efter mötet med dem så fick vi iallafall smörgåstårta och sedan prinsesstårta på det! helt underbart...

imorn är det himla mycket i skolan. filosofiskrivning, religionsinlämning och så ska jag hålla tal i svenska c. och så inte nog med det... karin har skrivit ett högtidstal till mig. ja! enbart till mig. jag kommer sitta och gråta, jag kommer verkligen inte kunna hålla mig.
åh <3


sjung om studentens lyckliga dar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0