flytten färdigklarad!

måste börja med att be folk om ursäkt. jag har lovat både magdalena och my att komma upp oh hälsa på oss i lägenheten i helgen, men alltså fan va tiden bara flög iväg. jag har haft saker att göra hela tiden, packat ner allt, åkt fram och tillbaka mellan sävedalen och lövgädet säkert 25 gånger, vart på alla stora byggkedjor & varuhus ni kan tänka er (jula, k-rauta, jysk, ikea  osv...) och ja! tiden har inte funnit överför någonting. förrens nu, halv tio söndag kväll. äntligen kan jag börja varva ner NÅGOT. men det är fortfarande väldigt mycket att göra. men det kommer bli bra, och sen är ni alla välkommna och självklart bilr det some kind of inflyttningsfest!

och som om det inte vore nog att tänka på så fyller krille, som numera är min sambo, 20 bast imorn! jag har köpt världens bästa födelsedagspresenter måste jag erkänna. av mamma och pappa fick han ett presentkort på IKEA redan idag men det var mest för att vi var tvugna att köpa nytt skrivbord, tvbänk, hyllor och sådär idag när alla var lediga. men han får lite fler paket imorn och så kommer krilles föräldrar hit med tårta. tråkigt dock att jag jobbar kvällen imorn, men jag får ta det. desutom får jag ju inte ens äta tårtan!


och åter igen, vänner! förlåt att jag inte kunnat dela mig på två i helgen.
-i hope you still love me

Kommentarer
Postat av: Morsing

Vad roligt att ni flyttat in nu!

Ja imorrn gäller det med teorin. Den är jag faktiskt mest orolig för just nu. Det har gått ganska bra när jag gjort internettester, men jag vet inte om det var för att jag lärde mig frågorna efter ett tag. Jag blir mäkta besviken på mig själv om jag misslyckas med det här!

2008-11-16 @ 22:55:45
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: My Årén

Jadå gumman! Jag älskar dig ändå. Säg till när du har tid för mig bara! <3

2008-11-17 @ 00:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0