julkänslan kommer krypande

igår på jobbet lyssnade vi inte bara på idollars. näedå vi åt lussebullar och drack julmust! och ja, det är faktiskt okej eftersom det är november nu och då är det vinter (precis som jag påpekade igår!)
julkänslan kom verkligen krypande! dessutom var det massa frost ute när jag åkte hem och säkert 8-9 minusgrader.
om 2 veckor fyller krille 20... det känns lite jobbigt. han har visserligen fått premiärbiljetterna till bond men någonting mer ska han självklart få :) jag har kollat runt på lite olika saker, men det är svårt att bestämma sig.

och inte nog med att det bara är födelsedagspresenter att tänka på. snart är det dags för all julshopping. och har vi dessutom flyttat hemifrån då måste man köpa ljusstakar, adventsstjärnor och julgran! herregud, det blir mycket på en och samma gång. om vi får den stora lägenheten hade vi till och med kunnat fira julafton hemma hos oss.... men det kan jag väl fortsätta drömma om antar jag ><


dags att återvända till jobbet. har rast om en halvtimma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0