kärlek är större än bilar!

åh på vagnen till jobbet idag satt jag med ipoden och lyssnade på galenskaparna. vilken nostalgi! jag har inte gjort det på jättelänge. jag listar morgonens bästa låtar:

  • kärlek är större än bilar
  •  sörens sång
  •  frottéfilten
  •  pappa, flytta inte in till tjörn
  • egentligen


egentligen skulle väl jag inte bott i en motorhuv
egentligen skulle väl jag inte pellat med olja och skruv
egentligen skulle väl jag inte gått här med brorsan och gnott
egentligen skulle jag blivit nånting som nog ingen har trott
ge mig en scen! ge mig musik!
ge mig ett gage! ge mig publik!
så ska ni få se nu äntligen
vad jag skulle gjort egentligen

jag skulle blivit idol

egentligen

jag skulle fyllt Albert Hall

egentligen




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0