mamma är säkert nöjd

det blev lars winnerbäck på vagnen imorse.... han är ett musikaliskt geni! så är det bara. med låtar som mamma är säkert nöjd, tvivel, hugger i sten och du gamla fria nord kan man inte säga mycket annat. det är tråkigt att jag lagt honom åt sidan senaste året. för han är verkligen fantastisk!

igår var väl en ganska konstig dag. det började med att jag och krille bråkade som två idioter. visst, mestadels mitt fel eftersom jag var grinig och skyller allt på alla andra så gick det ut över krille. men visserligen var han inte heller den snällaste och trevligaste.
hur som helst! jag slängde igen dörren och åkte till jobbet för att gå på möte med fika. och jag fuskade till och med på min bantning! jag åt en pepparkaka. men jag kunde inte låta bli!
och krille svarade inte på telefonen på hela eftermiddagen. så efter mötet åkte jag hem, och då satt han som vanligt framför datorn skitsur och vägrade prata med mig. men efter lite gråt och skrik gav vi upp och allt blev bra igen. vi firade med ett besök på mc donalds. det är svåt att hitta GI-mat där, men det funkade. man köper en hamburgare, så petar man bara bort brödet. och coca cola light får jag ju dricka!
sedan gick resten av kvällen åt för att tvätta! vi tvättade massvis med kläder, lakan, handdukar... allt! vi hade tvätttid från 19-22 men var inte ute ur tvättstugan förrens strax innan 23. dock fungerade inte torktumlaren efter klockan 22 så nu hänger en hel del svart tvätt på tork i duschen istället ^^ men jag får ta i tu med den när jag kommer hem ikväll.
då ska vi också städa och få upp adventsljusstakar och sånt.


dags att fortsätta ta samtal! min chef ska medlyssna med mig i eftermiddag. nervöst?!

Kommentarer
Postat av: Fröst

Haha, jag älskar verkligen era bråk för ni bråkar om så konstiga saker. Men vad vore kärlek utan bråk? :D <3

2008-12-01 @ 00:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0