sjukdom!

usch och fy. dagen har vart lite ansträngande hittills. gick upp klockan halv sex. fatta, och så tog jag bussen till partille från angered centrum för att ha körlektion. men körlektionen gick riktigt bra! en liten tabbe gjorde jag dock i linnéstan... höll på att köra mot enkelriktat på spårvagnsrälsen! fantastiskt.
efter körningen var jag vrålhungrig, och efrersom det är min första dag med mat så har jag också börjat väldigt försiktigt, och kör på GI-metoden. dock hittade jag ingen god youghurt eller nått någonstanns. så till frukost blev det king wings på mc donalds. pinsamt! men men....

sedan fick jag åka till doktorn som fick se på alla mina utslag jag har på bröstet och nacken... och gissa vad det var? svinkoppor! hur äckligt som helst! men jag fick penecelin och lite olika salvor så läkarn trodde att dem skulle försvinna under helgen eller i början på nästa vecka.
jag tyckte så synd om mig själv att jag var tvungen att tröstshoppa på gina tricot. det blev en klänning, en tröja/jacka och en jättefin ring som jag köpte i stl XS så att jag ska kunna ha den på lillfingret! riktigt bra ^^
spana in bilderna nertill!



ikväll kommer min älskade svägerska carro på besök och sover över hos oss i lägenheten :) det blir buzzkväll för hela slanten och så ska vi lägga oss i tid, för imorn ska vi till ett mycket spännande resmål! mer om det senare...






kl









erkänn fina? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefina! åh jag längtar

2008-11-20 @ 17:33:53
Postat av: Morsing

Mycket nice!

Mjo, jag har också haft massa jävla utslag och skit. Det började med att jag hade ett sår som blev infekterat, sen spred det sig plötsligt överallt! Käkat tre penicillin-kurer, och ja det är klart det har blivit mycket bättre, men det är fortfarande inte helt borta! Och det var fan snart tre månader sedan! Läkaren sa att det var stafylokocker, jävligt ihärdiga sådana i så fall ><. Så du är inte ensam Lisa! :P

2008-11-20 @ 17:48:09
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0