15 månader! och 19 år!

jag och min älskade pojvkän christian fridén firade igår 15 månader tillsammans :)
på dagen firade vi med att jag fick shoppa ;) jag drog med min pojkvän, men också magdalena ner till allum. och jag fick shoppat en hel del! först och främst nytt mineralsmink. en ny foundation och så ett rouge. och så köpte jag nya jättefina höstskor. och sen köpte jag något jag aldrig trodde att jag skulle köpa.... en britney spears parfym. men den hade kommit in en ny och vi blev påsprutade den på kicks, och gosh! den luktade himelskt! så jag kunde inte stå emot att köpa den.

efter shoppingen fick både jag och krille massage av magdalena när vi kom hem! helkropp dessutom! hon är grym på det....

och eftersom det var min och krilles dag (och kanelbullens dag!) så firade vi med att äta på restaurang denna kväll! maten var lika god som alltid. dock var vinet jävligt syrt! och när vi åkte hem var vi mätta och belåtna! väl hemma blev det beckfilm och myspys :) <3


OCH FÖR ATT INTE GLÖMMA! IDAG FYLLER JOSS OCH ANTON 19 ÅR! GRATTIS!
(jossan! snart kommer jag till dig!!!!!!!!!!!!)


ah

sminket var grymt bra, och man fick kanonfin hy!


skor

man ser inge vidare... men skorna är skitsnygga!





britneys parfymer brukar se så sjukt barnsliga ut med massa rosa, och paljetter.
men denhär såg kvinnlig ut, och inte alls så barnslig!
dessutom luktade den sjukt gott!

Kommentarer
Postat av: Caroline Rullgardin

jag har tänkt på att köpa mineralsmink faktiskt, täcker miniralfoundationen bra?

2008-10-05 @ 11:20:16
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0