GI-metoden

jag har bestämmt mig... jag har läst igenom så himla många olika bantnings och träningsformer nu så jag är helt snurrig i huvuet. men jag tror att GI är den bästa metoden för mig. dels för att mamma och pappa bara äter GI-mat hemma och följer metoden själva. dessutom så får man äta mycket, det enda jag behöver undvika är kolhydrater, dvs socker. så inget godis, chips eller typ bröd, pasta eller sötad youghurt.
men jag satt och tänkte på vad jag FICK äta istället, och dessutom äta hur mycket som helst! stora biffar med vitlökssmör, ost och andra goda pålägg, mörk choklad, grädde, coca cola light, grönsaker med dip, frukt och jaaa. det funkar helt klart! dessutom går man ner bra i vikt hälsosamt!

jag ska snacka med mina päron ikväll så att jag kommer igång med det ordentligt!
och så ska jag läsa gi-boken.
rökningen där i mot som många tjatar på mig att jag bör sluta med tar jag tag i någon annan gång.... annars blir det för mycket!

Kommentarer
Postat av: Jonna

pålägg på vadå? :P

äh, skit i brödet...

2008-10-02 @ 16:04:37
URL: http://disneydags.blogg.se/
Postat av: Emelie

heh, nee det är en körskola som ligger vid rebergsplatsen :)

2008-10-03 @ 10:20:58
URL: http://mlievensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0